Slappardag framför tv:n

Idag har jag haft en trött och sliten och på gränsen till febrig tjej. Så hela dagen har vi legat i soffan och myst (och sovit).

Igår var vi till Boliden för att uppvakta min mamma som fyllde år. Eftersom Peter slutade så sent så tog jag och Alisia bussen dit vilket var det mest omständiga jag gjort. Tur det är väldigt väldigt sällan jag åker buss. Men vi tog oss fram i alla fall.... gratis också!


Väl framme har Alisia sån tur att få smaka grädde av mormor (Ronja också för den delen). Peter kom lite senare och vi åt och fikade gott!
Inte att förglömma så var det just på mammas födelsedag som jag klarade körkortet... för sju år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0