Händelserik gårdag!

Igår blev Alisia sju månader gammal. Tiden går alldeles för fort! Hon ställer sej upp med hjälp av möbler och lyckas till och med ta sej upp för trappen en bit... hur ska detta sluta med denna fart.

Passade på att sy gardinerna till Alisias rum igår också och såhär blev resultatet..


Igår var vi även och köpte en Blu-rayspelare (som kan spela 3D) eftersom vi behöver en till våran nya tv. Det är verkligen en upplevelse att se (jag är då imponerad i alla fall :)... och jag kan tänka mej att en rysare i 3D skulle få dom flesta att hoppa rakt upp.

Imorgon blir det mamma-och-barn-lunch hos oss. Kom på för någon dag sen att det är samma dag som vi ska iväg och väga/mäta Alisia. Bvc-tiden är klockan 9.30 och lunchen klockan 11.00. Så jag har förberett det mesta nu i afton för att ens ha en liten chans att hinna!


Alisia har redan gått och lagt sej för kvällen, vilket är en aning tidigt så jag hoppas det inte blir en jobbig natt. Natten som var sov hon drygt tolv timmar i sträck. Helt otroligt! Hoppas bara det fortsätter så.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin gardinen blev! :)

2011-01-23 @ 22:24:49
URL: http://volvo142.blogg.se/lu
Postat av: Linda

Tack :) Jo, jag blev riktigt nöjd! Marcus är den händige medan jag är den med idéerna :P :)

2011-01-24 @ 09:03:30
URL: http://volvo142.blogg.se/lu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0