Krockad!

Idag har jag fått uppleva en av mina värsta mardrömmar. Men tur som man har så gick det ju bra. Krockade med en annan bil (med Alisia i baksätet!!). Inga skadade, men bilen fick en och annan skada, fram och bak (puttades in i en stolpe). Fort gick det och chockad blev man. Men nu har man hunnit landa. Jag skulle i alla fall svänga höger från en 70km/h-väg men bilen bakanför hade aldrig uppmärksammat min blinkning och på så sätt small det till. Alisia reagerade på smällen men rädd blev hon inte. Pust...
Nog om detta...
Igår var vi i alla fall på Leos lekland. Har aldrig varit där förr och kunde inte tänka mej att det skulle vara så pass stort som det var. En perfekt plats för oss mammor och bebisar att träffas på (vi som behöver lite extra utrymme vill säga).

Alisia ville såklart upp i den största rutchkanan. Nån som är förvånad?
Hon trivdes och ville vara överallt, men mamma är som en stoppkloss.




Imorgon ska jag och Alisia träffa Emelie N... alldeles för länge sen sist! Så det ska bli kul!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch vad obehagligt! Men tur att det gick bra :)

2011-02-04 @ 11:58:05
Postat av: Anna-Sara

Ja det var obehagligt! usch... men det gick ju bra för oss alla så =)

har du blivit frisk nu?!=)

2011-02-04 @ 15:24:35
URL: http://youandmealwaysandforever.blogg.se/
Postat av: Emelie N

tack för senast! och tänk så tur att ni inte blev skadade i krocken! hoppas allt är bra med er!

kramar!

2011-02-07 @ 19:48:14
Postat av: Emelie N

tack för senast! och tänk så tur att ni inte blev skadade i krocken! hoppas allt är bra med er!

kramar!

2011-02-07 @ 19:48:55
Postat av: Anna-Sara

Tack själv du! =) Ja det var verkligen tur... usch, man blir så chockad!

2011-02-08 @ 06:51:47
URL: http://youandmealwaysandforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0