Varför ska man tvingas gäspa?

Igår var vi och såg Magnus Betner på Nordanåteatern. Hur bra som helst. Synd bara att det var så pass sent på kvällen (sent i min värld). Jag satt och gäspade... PINSAMT! Jag försökte göra allt för att dölja det men hur smidig är man egentligen när man gäspar?! Men det var verkligen inte för att Betner var tråkigt, för det tycker jag inte utan för att jag var SÅ TRÖTT. Nu för tiden stiger jag upp vid halv sju, sju dagar i veckan. Så vad mer kan man begära. 

 
Idag är jag ledig men jobbar då helgen istället. Men det är även sista helgen jag jobbar tills jag går av på mammaledighet, så då känns det inte lika tungt. Jag kommer även sakna att gå på jobbet. Jag menar, vad ska jag göra här hemma på dagarna innan bebisen kommer?! Men samtidigt känns det skönt att jag går av lite tidigare från jobbet för kroppen är alldeles mör och jag skulle ändå inte kunna jobba så mycket längre till med tanke på det jobb man har. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

så söt din mage är! den har vuxit massor sen jag såg den sist!! :) jag vet vad du ska göra när du väntar på bebis! du ska ta en fika med mig nån dag :)vi bor ju faktiskt nästan oförskämt nära varann ;)

KRAM!

2010-03-20 @ 19:40:16
Postat av: Anna-Sara

jaaa... vi måste verkligen gå och fika ihop =) jättelänge sen vi umgicks juh :( men som sagt... jag kommer ju att kunna varenda kväll fram över, så vi måste styra upp någon dag/kväll =) kramar

2010-03-20 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0