Tiden går...


Vecka 29
Tiden går, vikten ökar. Men det är väl acceptabelt när man väntar barn. Kan inte heller ut och gå långpromenader längre, pga foglossning Jag skrev ett inlägg tididagre om vilken tur jag har som inte känt av någon foglossning. Dagen efter jag skrev det så kom det som en brev på posten såklart. Typiskt!
Allting såg bra ut när vi var till barnmorskan förra veckan. Bebisens hjärtljud låg på 150 och allt verkar vara i sin ordning. Blev även blev förbjuden att äta godis och kakor när barnmorskan fick höra vad jag vägde. Några kilo + sen inskrivningen i november. Detta blir inte lätt. 
Nu ska jag iväg och fika med tjejerna, sen se Alice i underlandet på bio. Blir trevligt det :)

Kommentarer
Postat av: anna.s

hej gumman..sa just när vi hade mötts på moröhallen till min sambo...att att vara gravid klär dig... JAG ÖNSKAR DU LYCKA TILL..o det var roligt träffa dig. kjam

2010-03-25 @ 21:15:02
Postat av: Anna och Lennart

Hej!

Vilken petig barnmorska du har,klart du ska fika och äta lite godis!Träna på att bara ha lördagsgodis!!Du har ju INTE problem med vikten annan tid som många har när dom blir med barn,så hon kan väl säga till såna i stället!

Njut av ledigheten,den är din sista snart....!!!

Kram från oss!

Blev faster i sön förresten,till en vilmer!

2010-03-25 @ 22:19:05
Postat av: Anna-Sara

Tack Anna S, du är för gullig. Var riktigt roligt att se dej också =) Kram!



Anna och Lennart: Jo, dom är väl lite petiga barnmorskorna nu för tiden, jag äter fortfarande godis men man måste kanske försöka tänka efter lite, haha. Men som sagt, det blir hårdträning sen (om jag kommer att hinna med det efter bebis kommit) =)

Grattis =) så kul och vilket gulligt namn! =)

Kram!

2010-03-28 @ 10:27:18
Postat av: Madde

Vilken petig BM! Du ser inte alls stor ut. Jättefin mage :)

2010-04-02 @ 08:01:11
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: maja w

har du varit och simmat något förresten?

2010-04-03 @ 22:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0