Magen vecka 28


Barnet: Barnet väger nu cirka 1000 gram och längden är omkring 35 centimeter och fötterna mäter fem centimeter. Hårstråna på huvudet är ganska långa. Mjölktänderna under tandköttet är färdiga. Barnet ökar nu i vikt cirka 27 gram per dag och har börjat drömma. Vad tror du att ditt barn drömmer om?

Jag mår fortfarande helt otroligt bra. Man hör folk som klagar på denna foglossning, men det är inget som jag märkt av. Peppar, peppar! Men eftersom jag inte känt av någonting av graviditeten förutom en sparvel som boxas och slår kullebyttor där inne så kommer jag säkert få bita i det sura äpplet mot slutet, då kommer väl alla krämpor! Har väl iof smått börja känna av ryggen mest när jag ligger och sover (kan inte hitta någon bra sovställning)!! Vad ska man göra?! 



Idag ska jag jobba kväll men före det ska jag förbi min löneassistent som ska hjälpa mej att få iväg havandeskapspenningspapprerna. Jag kommer att gå från jobbet den 13:e april, vilket känns väldigt bra med tanke på att jag snart inte kan ta på mej skorna själv. Att böja sej ner börjar bli riktigt jobbigt!
Snart ska jag laga lite mat men först ska jag se klart Våra bästa år. Tragiskt, jag vet, men det bara blev så :(

Kommentarer
Postat av: maja w

Härligt med en filmkamera! då blir det att filma hela förlossningen förstår jag..!?=)..vad tiden går fort förresten, redan i v 28?snart i v.30...!så ni funderar på kusmark alltså? ja, varför inte.. fina hus och nära till stan.du är jättefin förresten. kramar

2010-03-15 @ 12:27:41
Postat av: Anna-Sara

jo vi tänkte som filma hela förlossningen och sen blir det filmkväll hos oss, haha.. Jo vi funderar ju på Kusmark.... billigare att bo där än inne i stan men vi har inte riktigt bestämt oss än :) hoppas allt är bra med er =) kram

2010-03-17 @ 08:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0