Lucia

Det har stått still väldigt länge här men eftersom man inte haft någon som helst uppkoppling till internet så har det varit svårt. Men abstinensen blev för stor så jag var tvungen att gå in på Telia för att köpa ett mobilt bredband... äntligen.

Idag har jag och Alisia varit till Boliden för att hälsa på mormor. Hann se dagisbarnen gå luciatåg både på dagiset och på min gamla arbetsplats. Dom är för söta.

Babyrytmiken är slut för i år och igår hade vi som avslutning en liten dansuppvisning för nära och kära. Det gick jättebra och inga ledsna bebisar.

I fredags hade vi tjejer glöggkväll. Är verkligen roligt att träffas och att vi alla var där... är ju som sagt inte lika ofta som man ses nu för tiden. Ändring!

Imorgon ska Alisia få träffa sina kompisar igen. Denna gång hos Linn och Alice. Sen på aftonen hade jag och Peter tänkt fara på badhuset för att testa Alisias badkunskaper. Det blir spännande!

Alisia mår annars bara fint och det är nog inte länge kvar tills hon kryper. Hon ställer sej upp på knäna och gungar... så bara hon kommer på hur hon ska göra så kommer det bli full fart i tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0