Mamma-mamma-mamma

Äntligen verkar Alisias ögoninflammationen vara borta... inget var i ögat idag i alla fall. Lite snuvig har hon även varit men det verkar ge sej det också. Annars pinnar hon på som vanligt i gåstolen och säger mamma-mamma-mamma och jag blir ju såklart rörd. Inte länge kvar tills hon kryper heller, hon har faktiskt lyckas krypa några steg så hon är på gång.

Har borta min kamerasladd till datorn så därför blir alla inlägg bildlösa... men jag ska lösa detta, må väl gå köpa en ny om inte annat.

I lördags var jag och älskling och åt mat på AllStar och det var verkligen jättegott, och vad dom har piffat upp stället! Blev lite vin och annat trevligt sällskap som kom lite senare. Alisia fick sova hos farmor och farfar. Första gången hon sov borta, gissa om jag saknade henne?! Vi hade i alla fall riktigt trevligt och mat där lär det hinnas med fler gånger!

Nu ska jag ta och natta min trötta tös.



Kommentarer
Postat av: Karin

Agnes var oxå sjuk idag, så blev ingen mammalunch för oss heller=(

Jäkla hon är snabb, först med allt:P

Agnes har en egen blogg, med lösenord, kan maila dig inloggen om du vill ha?=)

2010-12-20 @ 20:20:39
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0